2010年3月6日 星期六

大阪燒@pingpingpangpang

星期五放左工Justin就過黎灣仔接埋我一齊過去銅鑼灣食大阪燒


講就講左好耐喇~~


不過食完之後都覺得有點兒失望~~



首先我無諗過佢間野係咁細,同埋同我心入面諗係完全2回事~~


好彩Justin醒目叫左一個先ja~~唔係大件事喇~~



menu介紹整大阪燒的10個steps~~~


不過都係真人講解一次好d~~有請Mr Mak........



一個大阪燒basic有面粉、蛋同椰菜,我地另外叫左一個日本姑、Bacon、芝士同埋yao魚~~


呢碟野 $90....=.=



首先要撈暈入面既材料~~


Justin彈到件西裝.............=.=



之後響個預熱左既pan上加油~~


好認真wo~~



等油熱了出煙後,倒入mixture~~


油要平均,否則會痴底ga~~



之後同鏟,將mixture整成圓形,我問Justin做咩唔整心形,佢話好難反wo~~



4-5分鐘之後就要轉一轉佢,唔好俾佢痴底~~


再煎多2-3分鐘之後就差唔多反得喇~~



影唔到佢反tim~~一影已經反完喇~~


好身手ar~~反完都無爛~~


我唔係亂讚佢ga...我見隔離爛得好厲害~~



煎多4-5分鐘之後就可以熄火,響面上加上大阪燒汁....


好似向日葵ar~~一定係記得我鍾意喇~~



最後加上紙菜粉、沙律醬同木魚乾就可以食喇~~


味道,可以接受啦﹗不過無咩特別,我會鍾意小丸子多d~~


其實Justin有幫我影相ga~~不過我隻眼唔舒服,我要戴眼鏡,所以唔出鏡lu~~



2個人食一件當然唔飽啦﹗之後我地去左池記食雲吞面~~


好味ar~~


我地2個係呼好大食呢!!!????wahahahaha~~


沒有留言:

張貼留言