2010年3月15日 星期一

簡單的星期日


每個星期日都會訓到好晏,2, 3點先會出去香港仔食Brunch。


今次揀左翠華~~


Justin真係好可愛ar.............><



佢其實係講緊:" 個朱仔包係咪我地ga!!!????" 就俾我影到佢個朱嘴喇~~


好好味ar~~有人忍唔住想偷食~~



Justin's牛腩撈面,都幾好味ga~~


我就食左個河....都唔錯幾好味~~


之後就買邀返屋企休息一陣就煮飯仔喇........



今日我地整意粉


先煮熟d意粉,待涼.....


之後另開鍋,用牛油爆香小小蒜蓉,加入蜆肉,之後再倒入醬汁,我地今次揀左拿破崙汁﹗都幾好味﹗


煮一煮之後就加什意粉


撈撈撈........最後響面加入芝士放入焗爐焗一陣~~



一碟美味意粉就出爐喇~~


同場加影: 鼓油多春魚



急凍買返黎之後就要解凍,要清左個 "鰓" 同埋連住鰓入面既一條腸,之後就用salt醃下味,最後煎香,加入鼓油﹗


其實好簡單,不過個樣要整得靚就唔易喇~~


我幾時先可以好似媽咪咁整得咁靚?????


沒有留言:

張貼留言