2010年3月13日 星期六

給Justin的信

上星期一至五我都無同Justin見面﹗


我曾經講過多過3 日無見我個心就會掛住掛到唔舒服


原本星期3有得見,不過佢契媽突然約佢食飯,而佢2同4都要開會


佢忙我好明白自己應該搵其他野做,分散下~~


不過我又唔係好想搵fd~~


一方面好想見佢,一方面又怕佢返工咁忙又日日開會會好辛苦


想見又唔想阻佢休息,心情好矛盾ar~~


仲要佢一直好期望apprasial 之後會出bonus....


點知個分勁低,佢又好唔開心.......


佢唔開心,我更唔開心﹗


我唔開心連電話都唔想傾....


星期5,佢有波踢,我知道佢一定好開心可以去踢波﹗


不過足足5日,我真係講唔出口支持佢去踢波ar~~


原本佢踢完會黎接我一齊返屋企,不過果時都已經11點幾....


而佢話仲想去督下波~~


唉~~所以我就決定唔過去搵佢喇~~


原本星期六都未有得見住,不過因為我返學本書響佢屋企,而佢又同同事響荃灣打牌﹗


佢就響打牌前過黎搵我﹗


我其實好開心﹗


不過心情低落左咁耐,都要時間cheer up下~~


有時原來太鍾意一個人會令到佢都好辛苦


但我明明就知道對大家都唔好﹗


但點解我又控制唔到??????


有時呢d局面得我自己一個我真係唔識點做....


不過Justin過黎搵我之後同我講,佢唔知自己做錯左咩,我唔理佢


佢同我講下次如果想見佢就要出聲,佢一定會安排﹗


收收埋埋大家仲辛苦~~


我唔想成為負擔ar..........><


2個人一齊唔係要開開心心咩!!!??????


anyway多謝你包容同埋愛護﹗我其實已經好幸福~~


沒有留言:

張貼留言