2010年3月31日 星期三

我的住家好男人

因為有coupon既關係,我同Justin呢排都keep 住去wellcom、taste、pakin shop 買送、買零食.....


d coupon點黎!!????咪就係Justin辛苦工作到數之後公司出俾佢"買野食" lor~~


有成幾千蚊...wahahahahha~~


證明佢工作表現唔錯~~


每次我地都買100左右﹗會買好多生果、叮叮野食、菜、當然仲有好多好多薯片......


我地好鍾意JP隔離間Wellcom~~


因為好大,又多新鮮野......


不過去得最多當然係最近屋企既香港仔wellcom 啦﹗


而家屋企仲有好多野未食ar~~


都好既,有時星期六日起左身都有d野可以食,唔洗下下出到去成3點先食早餐~


尋日我地又如常咁去wellcome~~


佢聽到隔離個女人話今晚食上湯白菜仔...


佢又話想食~~


其實食都唔係問題,而係白菜仔好多泥要一條條洗,通常都係我洗......



佢又見預先包左一包包既唔太靚,佢就住家男人上身﹗


響個籃度一條條咁揀,咁我就可以洗得輕鬆d.....


哈哈﹗我呢個住家男人好可愛〝好抵錫ar~~



當然個上湯白菜好好味啦﹗


d菜咁新鮮wo~~


沒有留言:

張貼留言