2010年3月5日 星期五

菲律賓Cebu + Bohol 的7日6夜 預備篇

Easter之後就去菲律賓旅行喇~~

我當然會搞好哂一切,等Justin可以安心又放心咁同我去旅行啦﹗

首先我要多謝Russia既資料提供~~

原本我想揀CX既,不過最後都因為平價而揀左Cebu Pacific.....反正2個半鐘,我地想留返d錢黎住好d,食好d,Spa多d~~ (來回Cebu 機票+Tax+揀位 都係$1201一個人ja....真係就咁去企下都開心)

第一日,我地零晨4點到達Cebu,會直接去酒店試下有無 / 補錢 early check-in~~




Shangri-La's Mactan Resort and Spa Cebu
(間酒店真係好靚,睇過好多commment都係好正面,雖然貴不過都抵啦﹗)

經Agoda訂左一晚 HKD$1596.54

上房叉叉電之後就食午餐、響Resort入面行下,佢入面有成7個泳池仲有一個私人海灘(可以浮潛),應該都夠玩一個下午﹗如果仲有時間就去做Spa,酒店個Spa好出名ga,夜晚就響酒店食Buffet~~正

第2日,Check out之後會搭一點船去保和島,我會響保和島留4日~~



我家大少當然又要住全保和最靚既酒店啦﹗睇相其實我覺得呢間野唔值﹗
經珀麗假期訂左3晚,HKD$1370 per room per night = total HKD$ 4110

(未confirm)

 

雖然覺得唔拭,不過如果你叫我再住返好似上年去沙巴斗湖既果d酒店,果d toilet,我真係會想死.....=.=




 

不過佢最正係有個Infinity Swimming Pool同埋佢隔離就係最出名既Alona Beach~~

傍晚時行下沙灘,搵下第2日既Island hopping package,食下海鮮,響沙灘度表下腳,睇下星星,欣賞下歌舞表演,飲返2杯.......><

第3日,Island Hopping (如果想睇海豚要6點起身,睇下到時點先﹗)




通常會去Balicasag Island & Virgin Island,中間就上島食自費的BBQ Lunch~~

玩完都成4-5點,又返去Alona Beach 食Dinner~~

第4日,會參加One Day Tour



睇下朱古力山,世上最細眼鏡猴,Loboc River一邊坐船一邊食buffet (我估係好難食﹗hahahaha....)






第5日就留響酒店玩下 / 或者如果想再出海就再搵local tour~~

傍晚就搭船返Cebu,check in white sand~~

White sand 都係經Agoda訂 HKD$727 per room per night = total HKD$1455

隔離Bluewater 有幾間餐廳都好好味,仲有按摩都幾好.........

第6日,Justin會響Cebu附近潛水,我就未諗好,因為上次沙巴個Experience唔多好...=.=






如果同唔到佢潛我都會出海浮潛,不過掉低佢一個人好似好衰~~

第7日,我地會行下Cebu city,買下手信,食下野﹗夜晚會去Light House食燒豬,好好味﹗

我知道芒果乾同埋雪糕都好出名,一定要買好多...^ ^

計哂機票、酒店而家一共係 HKD $9563 for 2 個人,一個人4781玩7日﹗都可以接受呀~~
最緊要係菲律賓玩同埋食都好平~~~

沒有留言:

張貼留言