2010年3月20日 星期六

蛇王二 + 糖百府


原本星期五放左工想去睇戲,點知銅鑼灣勁多人,套套戲都爆﹗


於是我地就諗住食個飯行陣街就算喇~~


Justin想食888拉面、台灣牛肉面同埋蛇王二


蛇王二其實話食又係講左好耐﹗


因為佢除左食蛇就係食燒味....


米之蓮都有介紹,最後我地點指兵兵揀左蛇王二﹗


上面果個係蛇羹餐,有一碗大蛇羹同埋一碟菜,仲有就係Justin最愛潤腸飯


講真個蛇羹真係好多料,可能大部分都係豬肉,得好小係蛇肉,不過佢整得幾美味,上面d菊花好好味ga.......


真係估佢唔到.....



除左蛇羹我地仲叫左一個燒鵝+叉燒飯同埋湯一大碗


如果d燒味再熱d就正喇~~


下次有機會會再黎食~~



之後行左一陣街,Justin突然提出話食糖百府,次次食都好多人ga.........


可能果日時間仲早,所以唔洗等就有位喇~~


so good~~


我叫左個綠茶棉棉冰


wa....佢真係好棉,好味過九龍城好多,不過一個人食一個就太多~



Justin就叫左一個糊~~


sorry~~我唔食ga.........


好滿足的一晚~~


沒有留言:

張貼留言