2010年3月22日 星期一

天后串串貢


返完學之後我去左荃灣接返Justin,其實係我想陪佢玩多陣,但點知發生左d野,令到佢要早走﹗


我地原本想去食拉面,不過諗諗下去左天后食串燒~~


電氣道真係好多野食﹗咩國家都有,下次我地都可以去果邊搵食﹗


行大約2個街口就會見到我地目標串串貢。



2個人叫左10樣野食,埋單$155。


不過我覺得唔多抵,因為味道一般~~


呢個燒飯團....=.=


熱熱地,不過無味gei..........


叫佢加多小小我地響日本買果d飯團味料啦~


冷烏Justin說味道可以﹗



呢個蟹蓋就ok~~


因為食到小小蟹肉味........


同埋都燒得都幾香


燒豬頸肉勁難食,成塊都係肥肉 ($13 好貴ar.....)


新彊燒雞肉串味道不是我杯茶,太麻了﹗


是晚我覺得最好味係燒粟米....hahaha~~


Justin就話太乾~~


龍眼水



味道怪怪的~~


可能飲唔慣



呢串腐皮芝士都ok~


是晚最貴又唔好味既就係燒鱔 ($35)


係就係燒到好脆,不過太多骨Justin食唔到,又好乾﹗


如果你食過香港仔泰皇宮,你就會知咩係好味既燒鱔........


價錢差唔多,不過人地有成5串~


應該無下次lu~~


沒有留言:

張貼留言