2010年3月19日 星期五

終於去到勝香園


講就講左好耐,不過一直都未有機會去..........


終於的起心肝去喇,我地揀左唔太多人既tea time~~


不過都係爆場



呢個位置係咪好熟口面呢!!!???好多戲都響呢度拍過ga~~



當日我地無叫奶茶tim~~


我叫左個檸七,佢地會預先幫你dop 爛佢,都幾好飲ga~~


我一向都愛鹹鹹酸酸ga ma~~


Justin就叫左可樂............



講真環境真係唔討好~~食物我就好like佢個脆脆~~


mine: 雞亦腸通


Justin問我咩事咁鍾意食雞亦,日日食都唔厭~~


哈哈...我都唔知,不過點解我呢碗你人地咁多茄ga..........??????



Justin's 火腿蛋通


佢話覺得幾好味wo~~


佢呢碗都好小茄wo~~



脆脆叫左2個一個奶油脆脆、一個檸汁蜜糖脆脆~~


2個都好好味﹗


不過我諗下次應該無咩機會lu~~


2 則留言:

  1. 叫麵會多蕃茄好多ga......同埋我只會冬天先去........夏天去好熱同好臭坑渠味~~~~
    [版主回覆03/25/2010 10:30:00]原來係咁............雖然果日我聞唔到坑渠味,不過果度環境真係有點惡劣,所以應該都無下次ga la...hahaha

    回覆刪除