2010年3月8日 星期一

試整通少烤汁排骨

星期日Justin陪我食完晏、買完送佢就去左踢波喇~~


等佢返黎我地又cooking喇~~


今次試整通少烤汁排骨.....sorry又係整得好樣衰,可能我貪快,個火開得太大,搞到d汁太杰



因為我地2個人食,我買左一磅ja~~


所以份量全部都係用通少既一半,但cooking時間我唔知點好.........


最後都係用左一半時間,hahah~~不過唔夠入味......


(copy自通少)


1- 先將排骨飛水5分鐘, 用凍水洗淨備用, 快火落油(約1湯匙)起鑊, 先爆香蒜頭至金黃, 加入排骨和老抽炒勻, 盛起備用
tonytsang and kareny recipy
2- 煲內加入排骨, 可樂, 加水至蓋過3/4排骨, 大火滾起煲15分鐘 (圖1), 轉慢火蓋頂炆45分鐘, 熄火再焗15分鐘, 先將排骨盛起, 肉汁留起備用, 快火無油起鑊, 先加入汁料, 再逐少加入肉汁開稀至杰身(圖2), 再加入排骨, 上碟即成


第一次用可樂煮送,感覺好特別ar~~


Justin就話覺得味道好好,下次要再俾心機先~~



除左骨仲有炒小黃瓜﹗


輕輕炒一炒已經好好味~~



排開一粒粒,好似棋ar~~


好好味﹗


簡簡單單便是最幸福~~


2 則留言:

  1. 努力呀, 用1半材料, 但係炆嘅時間都要一樣, 咁啲排骨先會腍呀, 先會甩骨, 下次怕大火, 可以先燒熱, 再轉中火煮就無問題啦

    回覆刪除
  2. wow~~多謝你再次留言呀,下次我會再整好d ga 喇~~加油~~

    回覆刪除