2010年3月10日 星期三

保和島酒店

Cebu的3間酒店都是經Agoda訂,簡單方便,價錢合理﹗


但保和島的酒店真的難到我了.........


原本睇中左Amotita,因為佢就響Alnola Beach隔離,價錢1370 - 2500左右


1370 係deluxe room,2000係garden view villas,2500係ocean view villas



問心Deluxe room我覺得唔值1300,但就因為我諗多了2日,佢已經Fully booked....=.=



Amorita個洗手間都算正常~~


下次可能要2個月前Book~~


而我知道Alona Beach附近,算得上是酒店的話還有Alona Palm



每間房也是villa,價錢大約1650



但個洗手間都係....=.=


感覺唔好............


當我和Justin決定訂lost horizon的Executive Sun view room ($750) 時,可惜又無房~~



最後轉去deluxe room,希望唔會太差啦﹗


呢間係modern deluxe,不過個staff話deluxe新裝修仲good wo﹗咁就book左喇...($490超平tim ar.......)



不過價錢咁平,個洗手間一定唔會好﹗哈哈...要有心理準備無得沖涼..........



點解我咁concern個toilet????因為上年去沙巴斗湖,我地住過 The Best Hotel in 仙本娜個toilet係咁.......我諗起都仲有d驚ga~~~


我只求乾乾淨淨~~


原本我plan左去保和島4日,而家酒店咁既情況,我決定玩3日夠喇,朝早第一班船入去,一上岸即去one day tour,之後返酒店check in響Beach Dinner,第2日出海浮潛響島上食Lunch,晚餐就去Bee farm食,睇下夠唔夠時間做個massage,第3日一早就去睇海豚同埋浮潛,1點倒返到酒店check out後就直奔Cebu返white sand 洗個涼﹗如果中間有時間會行埋ICM mall~~


其實如果真係要求高既而又唔怕遠~~


可以試下Amareal,我見佢d相都唔錯,不過係遠左小小,我地去3日唔想再浪費時間搭車



房間都可以~~



不過最吸引我既係佢個toilet.....


真係大酒店水平~~



其他好似Bohol Beach Club,其實房真係好似長州度假村,睇到已經唔想住~~



Flushing Meadows Resort



Alona Tropical Beach Resort



Alona Kew white beach resort



有一間叫ISIS


外形睇落都幾好ga~~



房間一般不過可以接受~~



但一睇埋個washroom同埋好多人話水力唔夠,要用花沙放熱水響桶之後再加凍水,咩事去受罪ar................=.=


我諗我到時一定好掛Shangrila..............


點解佢地d酒店唔可以整靚d!!!???等人地渡假渡得舒服d....????


沒有留言:

張貼留言