2010年3月7日 星期日

西門町

星期六原本Justin要去比賽,不過佢星期五果晚出左去玩通宵,差唔多10點先返到屋企﹗


試問2點又點可以起到身去踢波呢!!!????


佢仲要話係我唔叫佢起身﹗wahahahahaha~~


不過我知佢都係講下。


之後我地就去左太子食飯同睇佢講左好耐話想睇既 <<錦衣衛>>



我地又食西門町喇~~


Justin好愛魯肉飯,但點解台灣我地無食到gei!!!!?????



雞雞呢間真係整得好好味﹗


食完就去左Wellcome shopping同埋買衫﹗


我又買多左一件去Cebu可以著既吊帶衫喇~~


好鍾意ar.....


仲睇中左一頂帽,不過折返時已經關門了﹗


如果我帶2頂去cebu得唔得ar!!!?????


哈哈....不過可能會俾人話~~~


沒有留言:

張貼留言