2010年3月4日 星期四

一齊剪頭髮

星期3放左工就過去觀塘,因為約左髮型師Anthony剪頭髮~~


Anthony已經幫我整過幾次頭,次次都又電又染,今次簡單d 就咁剪


Justin今次第2次叫Anthony幫佢剪......


我地2個都一至認為Anthony個人好有料~~


唔係話佢剪完個頭好好,而係佢咩水都吹到,仲要好似真係識wo~~



剪完的Justin,之後到我喇~~



呢張係佢剪緊果d偷拍ga~~佢個樣真係好女仔..........=.=



我剪完係咪好似無剪過咁呢!!!!????


長度就差唔多,不過薄左好多,而家好輕ar~~仲有個陰都短左,都ok啦﹗


差唔多樣就得喇~~


剪完都差唔多9點,之後我地去左apm,諗唔到食咩之下去左大盛~~



Justin個陰好厚ar...佢話好鍾意﹗


That's good~~



呢碟得個玻璃蝦OK~~其他都一般~~


象拔Pong BB個味好怪...........=.=



咁細件蝦,咁大件washabiiii~~玩野....



呢2個卷都好味﹗



加個海鮮鍋岩岩好﹗


其實真係好耐無食大盛lu~~


感覺無新果d 咁好味﹗而家最愛都係金水.....wahahahaha~~~


1 則留言:

  1. Cherry,你個髮型真係剪完好似無剪咁喎..哈哈
    [版主回覆03/09/2010 10:49:00]哈哈...keep住都唔錯ar~~~

    回覆刪除