2010年2月27日 星期六

腐皮魚卷

星期六突然唔洗返學,見多時間就響屋企2個人煮下飯仔~~


原本想整通少骨排同埋腐皮魚卷


不過最後都係Easy d 整腐皮魚卷同香煎一口牛


Justin話佢突然好想食苦瓜,不過我唔食ga~~


於是佢自己整左一個豆鼓苦瓜,我就整左個生菜~~



2個人4碟送~



一買完送返黎就先將牛肉解凍之後用小小salt 醃味~~



再用salt, 糊椒粉,油醃一醃d魚肉


之後就可以包落去d腐皮度.......



一轉眼已經整好喇~~左邊係Justin包ga~~


佢就包得似通少多小小,不過我覺得佢入面太小肉,干到ar~~


我果d就包刑好似春卷



我地怕佢唔熟,於是剪開左我果d,再煎一煎中間.......哈哈.............


好香ar~~熱食個皮仲脆脆地﹗好好味﹗下次要整埋個骨排先~~



個一口牛整左2個味,一個就咁用salt煎香加小小pepper,一個就用燒汁


估唔到就咁用salt果款好好味ar~~


哈哈...有時原汁原味仲好﹗


1 則留言: