2010年2月14日 星期日

奇妙的軒動心弦演唱會


原本我年30晚就會返大陸喇~~


Justin有個客俾左10張張敬軒演唱會飛佢.....


咁梗係睇埋concert先返啦﹗又可以2月14都同到Justin一齊~~



入面有2張12行、6張30行、2張20行.....

Justin俾左2張20行佢同事~~

於是13號當晚我地就約埋Shirley、蘇菲、Cherry Chan、阿俊、Polly、阿輝去睇﹗



我仲響門口買左支螢光棒~~

下次睇Eason可以用返﹗ ^ ^


我地揀左坐12行,因為前d清楚d ma~~雖然多人一齊睇開心d~~

點知入到場,我地個位有人坐左wo~~

幾經查證之後發現我地張飛係15號ga......=.=
(都唔明點解我地會入到場﹗)

 


 


之後d人就叫我地出返去攞返d飛尾15號先黎過....=.=

羅返飛尾之後,Justin唔肯放棄,佢努力問人可唔可以換,問A、A Pass我地俾B、B又Pass我地俾C,最後C話唔得﹗叫我地去買返今日既飛~~

 


 


之後我地去到賣飛Counter,果個人指左我地去大會果邊~~

當時其實Justin都想買飛睇ga喇~~

 


 


點知去到大會Counter佢見到佢個客.........

哈哈....今次真係出路遇貴人,佢問左一問個同事,之後就跑走左﹗

返黎既時候就俾左2張第3行既飛我地,仲叫我地keep住15號既飛~~

wow~~成件事真係好miracle ar..........

 


 


其實第3行真係好近~~

不過佢唱左好多Unplug既歌,我好多都唔識....=.=

只係識酷愛、my way...總之唔超過5首~~

 



 

佢唱Live真係好好~~

 


 


 


 

林子詳

 


 

Deep

 


 


 


 

著到成個利是咁ar~~

 


 


 

Anyway i had a great night there~~

沒有留言:

張貼留言