2010年2月6日 星期六

My Happy Birthday


轉下眼又一年喇

 

其實生日對於我黎講都無咩特別值得慶祝,可能人大左,覺得同家人同朋友同男朋友食個飯就已經好開心

 

我首先要多謝Celia、Emily、Estella、Andy哥請我食野~~~

仲要就埋我食我鍾意既野~~

Celia,Lunch食蠔,真係好豪ar.....^ ^

過多2日等我羅到電話d相就再tag返你ar...wahahahaha~~~

 


 

當日晚餐去了一間意大利餐廳~~

 

面前的湯很香濃ar

 


 


草食性鍾意菜~~

個汁都好味ar~~

 


 

每次紀念日都會收到Justin自己畫的Card~~

so sweet ar~~

同埋我真係好想讚你每一次都畫得好靚~~

 


 

Lunch 食左個意大利飯~~

晚餐又食另一個,呢個無咁硬,不過真係好飽ar~~

 


 

最後呢個雞我地差唔多無食過....><

因為真係好飽~~

 


 

拆禮物時間~~

Yeah~~有好多玫瑰ar~~

101朵. 代表你是我的唯一 / 直到永遠

 


 

我真係完全估唔到你會買相機俾我~~

你逐一介紹相機有咩新Function,好感動ar....

因為你係完全唔識相機呢樣野ga,但你用左幾晚時間去研究....><

 


 

你告訴我知道我喜歡自拍就買了這一部前後都有mon既......

你仲記得我話過Touch Screen既相機好得意~~

 


 

前面個mon都幾清ga~~

 


 

佢有個smart mode 會就返個環境自動轉mode.......

so good~~

 

Love it 仲有美肌功能

仲有打個X,佢就會問你係咪Delete張相~~好搞笑ar~~

 


 

之後我地仲去左影貼紙相~~

 


 


 


 


 

因為成日都食蛋糕於是實際小小買幾件細cake,一次過試哂咁多隻味~~

LUCULLUS第一次食感覺一般.........wahahahaha~~~

 

同你一齊我真係好幸福

沒有留言:

張貼留言