2010年2月26日 星期五

Dicken's Bar again again & again


上星期四Justin又同我去左我地飯堂Dicken's Bar @ Excelsior



鐵膽羊架,真係幾時食、食幾多次都好好味~~


今次仲燒得鬼死咁靚~~


wow~~真係沒法擋~~



Justin個扒怪叫左個steak~~


都好好味﹗好多肉汁


連唔食牛既我都忍唔住食左幾件~~



當然唔小得一杯non-alcoholic drink啦﹗


我真係好鍾意呢度ar.......



哈哈....殘樣~~


anyway同你一齊都好開心~~


食完之後我地仲去左timesquare影相相~~


yeah~~~~


沒有留言:

張貼留言