2010年2月16日 星期二

拜年2010


大陸除左爸爸果邊有d親戚之外我婆婆其實都係住響大陸ga~~


佢年紀已經好大lu~~


眼仔唔多好﹗


其實只要每次見到佢,仲健康我就好開心~~


呢d就係我e媽、舅父喇﹗


佢地一家人真係好似樣ar~~



呢一家就係我細舅父一家人喇~~


而佢地都係我最鍾意既表弟妹~~


今年我地仲一齊打麻雀﹗


哈哈......感覺佢地生活好簡單~~


好易就滿足~~



中間果個係我表姐d黎ga~~


點解咁大個!!!???佢地勁早結婚ga~~


我俾人問幾時到我問左成5年喇.....=.=


雖然年年返去都唔知做咩.........


不過見下佢地都好開心~~


婆婆你要身體健康ar~~等我嫁ar~~


沒有留言:

張貼留言