2010年2月12日 星期五

行街街with Sammi 同蘇菲


其實我地係有目標咁樣去行街gei~~


不過可惜最後目標達唔到﹗


anyway 我都好開心影左好多相同埋食下野傾下計已經好好~~



等齊人去食野,已經七點半lu~~


我之前去左旅行社度問四月去保和島既Package,可惜好多間都未有價錢~~


唉~~呢個trip有好多煩野,我真係就黎俾佢煩死,其實而家都未firm ga,希望快d frim到啦﹗



My Favourite - 菠蘿炒飯

其實係因為我Love菠蘿jei~~



My Favourite: 牛油雞亦



試相機 @ Times



個背景都幾靚~~



桃花運 ^ ^



Lovely~~




d色加加埋埋好靚ar~~



嘩....我地3個都好鍾意呢間房.....

好似影緊貼紙相呁ar~~



心心...




之後去左行年宵~~

其實都知無咩野買,不過行下都無壞~~

d燈好得意~~



hahaha~~搞笑~~




Yeah~~Love it~~



沒有留言:

張貼留言