2010年2月13日 星期六

第一次同Justin屋企人食團年飯


2010年2月12日


我第一次同Justin屋企人一齊食團年飯


佢屋企人包括第一次見的舅父,第2次見的舅母、表弟、表妹、第4次見的婆婆、姨婆同埋佢爸爸媽咪~~


今次話哂第一次見哂佢屋企人,所以我一放工就去買左個生果籃~~


因為唔識買咩先岩老人家,同埋我知婆婆佢地會分俾舅父、Auntie佢地........


成餐飯都食得好開心﹗


今次Uncle仲同我講左好多佢新電話既Function~~


我叫舅母做Auntie,點知舅母問我幾時會改口....


hahaha~~我都唔知~~


Justin話爸爸、媽咪幾時見都得,不過婆婆佢地老人家,如果佢唔認定我,佢唔會俾婆婆見我﹗


咁算唔算係mark實我呀!!!!????


之後我地去左睇戲~~


好開心~~


呢排我脾氣有點差,Justin話我有公主病~~


唉...............


是我被寵壞了嗎!!!???


沒有留言:

張貼留言