2010年2月4日 星期四

We Love Cooking 第唔知幾多回


呢期我好愛熱朱古力.....


Justin就買左盒棉花糖朱古力俾我響公司沖黎飲


不過可能我落得太多水,所以唔好飲.......=.=


希望下次沖得好d啦﹗


星期一放左工我地返左屋企煮野食~~


我上網見到通少個栗子炆雞好似好易整....


於是就照抄一次,估唔到真係幾好味.....



雖然個樣就醜左d~~


不過我見Justin食左好多~~


因為浸唔切d 冬姑,於是用左新鮮代替,估唔到又OK~~


下次要再整.....


再整好D~~


準備雞腿:


先用糖、SALT、鼓油去醃雞腿 15 mins~~


再加入水、生粉、、油~~


1.大火先爆香薑、蔥頭、紫蒜頭爆香


2. 加入雞腿煎至金黃色加入栗子冬姑


3. 加入水蓋至所有材料


4. 轉中火煲至汁得返1/3,再用salt、鼓油調味﹗


搞掂~~


如果栗子唔夠lum,可以先撈起雞再炆耐小小~~



仲有炒芥蘭~~


好味~~


3 則留言:

  1. 通少有個燒烤骨好好味架... 唔難整但要用好耐時間.=]]
    [版主回覆02/05/2010 10:21:00]下次我又試下先﹗佢d食譜真係好正~~~

    回覆刪除
  2. Today is the first day of the rest of your life.                            . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除
  3. 呵呵, 我成日都會話, 味道第一, 賣相第二, 最緊要好味道 係呀, 快啲試我個烤汁排骨啦, 1罐可樂, 1個小時就可以開飯, 保證甩骨, 啲汁包你飲晒落肚呀
    [版主回覆02/10/2010 12:09:00]wa.............我無諗過通少你會留言ga~~
    你要整多d easy食譜ar~~等我地d唔識整野食gei人可以偷師偷師~~

    回覆刪除