2010年2月24日 星期三

生日飯


星期二原本約左Sammi睇戲,我多口叫佢試下叫埋其他人~~


最後戲就睇唔到喇~~


反而食左一餐生日飯~~


唯一開心既係齊人,但我覺得大家都無咩心﹗點解咁講!!???


當日其實係睇戲,最後因為無得睇先食左飯,其實如果唔係睇戲咁即係大家都唔會約啦!!???我自問對佢地最上心,每每有人生日我都盡能力響生日前準備生日飯,有男朋友既就遲一日或者早一日,無既就正日食﹗


我唔係話計較,但如果真係有心食飯既,可唔可以諗定食咩.....而唔係到要食飯先問我?????


其實係咪得我當你地係朋友呢!!!???shirley直程唔記得左我邊日生日....hahahaha~~


anyway都要多謝你地餐飯



當晚食左泰.蘭花~~


呢個椰汁焗飯好食過青亭~~


不過甜既飯都係一般............



個小食拼盤最受歡迎係豬頸肉~~


其他就一般~~


個蜜糖咖哩都ok~~不過入面d海鮮就差左d喇~~



大頭蝦粉絲~~


都好味gei~~不過有小小腥味~~



同心鎖



桃花~~



喜慶



美人們~~



我真係覺得自己影得唔錯ga~~



個個都希望自己讀好書



shirley only肯影財位~~


 


我知道大家都好忙,因為我之前想約齊大家食野真係好唔容易


而我都試過約到好忟,星期1-4 shirley、蘇菲都可能好夜收工、星期五我自己要陪Justin (Sammi而家都要陪大竹啦﹗)、星期六日Iwin要返教會,但就到我都盡量就,後來我發現原來只係約其中一、二個會易好多﹗可能自此我地一齊既時間真係小左﹗


anyway你地都係我最好既朋友~~


沒有留言:

張貼留言