2010年2月26日 星期五

控制情緒問題

近呢2個月我俾Justin話左好多次~~


佢話我成日都發脾氣,佢好辛苦...........


例一:


星期六我要返學,佢原本答應我黎接我放學,點知七點幾佢sms我話有波踢,而佢好想去﹗但我覺得佢應承左我先,而家又話去踢波,同埋我好唔鍾意一個人食野~~


其實我都明白,佢好想去,成個星期都無踢過,其實佢要開口問我都唔容易..........


不過我真係好唔開心,大家都講左d野去hurt大家,唉...........可能我應該支持佢去﹗咁大家都舒服~~


例二:


我地計劃左Easter前後去CebuJustin想連埋Easter放佢第一個年假,一放放18日﹗


之前因為我搬office而一直都未confirm到日子,某一個星期五終於都confirm3月尾可以放,咁岩我上cebu pacificwebsite check到如果30號去,5號返1100 (未包Tax),不過Justin要星期一先知道佢幾時可以放.........點知到左星期一機票加到1600,我覺得唔抵就無Book.............


可能因為Book唔到,個人忟忟地,不過我應該知道Justin唔係好似我咁話幾時放就幾時~~


原本諗住轉CX Package,點知間間agent都話3月尾full


之後我再同我阿head講,就confirmeaster完左先放﹗


其實等comfirm幾時放果幾日,我個人好tense,搞到Justin都好tense........


好彩4月中果段時間無咁多人,其實CX個時間好好,朝早9點,如果我做埋online check in可以8點先到機場,不過compared package之後,我地都係揀左Cebu pacific,我地10/4去,16/4 返,連埋Tax同埋揀埋位都係2402 for 2個人,而CX就貴1200,即係可以飛多一次,個機程都係2.5小時jei~~


希望我零晨機唔會太無精神啦﹗


而家仲未Book到酒店,因為4月保和d 酒店仲未有價錢~~


不過我叫左自己唔好咁緊張....如果靚酒店full左就住cheap d lor~~d去旅行仲好,留多d錢去玩,同埋而家距離出發仲有個半月﹗


例三:


其實我唔記得Justin話我咩,佢話我成日自己唔覺唔覺就發左脾氣...........


!!!!之前既我明明EQ好高,咩都唔會嬲,又好小發脾氣,同埋好憎人鬧交,但可能我當左佢係自己人,其實有時我都會忍唔住發下媽咪佢地脾氣﹗


有好多人都覺得我地好Sweet,其實幸福唔係必然ga~~


都要大家付出同經營﹗


我知道自己唔同左,脾氣大左,不過你都要做好d,有時我忟係緊張你既野~


沒有留言:

張貼留言