2010年2月1日 星期一

漫遊南丫島 I


雖然都唔係行左好遠、唔係去左好多地方~~

不過一路上有你,感覺很好、天氣很好、心情很好~~~



天氣咁好,又唔太凍、又唔熱、最岩就係去郊遊~~

哈哈...就近近地去南丫島睇下個風車啦﹗
(其實我知你覺得好無聊ga~~不過都陪我去﹗heehee~~)

落車以為得返10 mins就開船、跑跑跑左一大餐之後先知原來仲有半個鐘﹗

於是我地就去左食Subway~~好鍾意佢d 包包..好好味~~



我話要去做Gym減肥,Justin就買左對波鞋鼓勵我﹗

不過好似講講下都成2個月都未開始........=.=

我應該都成十年無買過波鞋呢樣野﹗原來咁舒服ga!!!????

 


 


去程 中環 - 榕樹灣

 


 

好好天ar~~

 


 


行左5分鐘左右,Justin就話: "到左風車喇﹗"

你個人真係好無聊ar.....=.=

 


 


買豆腐花~~

 


 


一人一碗

一熱一凍

原來熱好食d ga~~不過點都係唔及東坪州果間,人地勁滑ar~~

 


 


到喇.....

其實條唔都好易行,大概15-20分鐘﹗不過我地都行到熱哂﹗

呢張合照麻麻jei~~

 


 


wow~~好大呀~~

 


 


有型~~~~

 


 


哈哈...一定好想玩人地隻狗~~

 


 


好可愛ar....^ ^

 


 

其實有好多攝影愛好者會黎影相~~

呢張我都幾鍾意ga喇~~

 


 


之後臨走前再叫多一個人幫我地影~~

呢個人好好,佢會就我地angel.......

 


 

影完佢仲同我地講,個風車Y形靚 d ga~~

都好鍾意ar~~

 


 

之後行上個亭度~~

 


 

 

真係影我地...........=.=

 


 

wow~~呢張又係好靚~~

 




舒服~~

 


 


有人好叻,點都要行第2邊話之後join返我﹗

點知越行越遠,最後要返返轉頭.....wahahahahaha~~~

 


 


 


 


之後去左洪聖爺灘

我仲好記得有一次我同芷慧、Sammi、蘇菲、Iwin黎呢個灘玩...

玩玩下水,芷慧話:"我地d腳毛粗左好多﹗" wahahahaha......應該係d水入面好多浮游野.......

 


 


影下相~~

 


 


Justin果d太Ugly喇...都係留返我自己睇啦﹗

 


 


又返去碼頭附近行陣.....

原本想食海鮮ga~~不過好似唔新鮮同埋有間Cafe幾靚~~食評又ok,Justin仲記低左邊款好味﹗

 

good~~go go let"s go~~

沒有留言:

張貼留言