2010年2月7日 星期日

速遊深圳


星期六返完學之後我就一個人搭車上深圳搵Justin同佢d 朋友


明明講好,我一打電話俾佢個fd佢就落黎接我,點知佢個fd個mobile顯示我個number錯左﹗


我個電話仲要無電wo~~好彩最後Justin都搵到我﹗


有驚無險~~


之後我地去左doo波~~


研究左一晚部相機都學左唔小野~~

感覺呢部機影人真係唔錯~~

搵日真係要去影下相、試下機先~~~



有人幫你手計分、執波~~



之後我地去返新美姿按摩~~


今次Justin按得好舒服﹗



最後食埋個公司3文治就返香港喇~~~


埋單果時我忍唔住發左火呀.....第一次ja~~


話說: 我其實唔按得摩,咁我地就問佢最低消費幾多,佢話$68,咁我地食左4份公司3文治已經$80,點知埋單果時佢地加左個按腳響我個消費度wo,開頭佢地話我地過左夜要收$118,但我地明明問左話$68,而佢地都無明確指示幾耐先叫過夜,之後又話佢地唔係餐廳,only食野唔得﹗wa~~咁真係無野講啦﹗


之後Justin諗住俾錢了事,佢就同個經理講 "同你講都sai氣,算,呢d錢我俾"


點知隔離個服務員照跟住Justin講 "同你講都sai氣"


頂ar.果下我真係忍唔住,爆發左﹗而家咩態度先﹗


都未見過服務員都咁串~~


唔會再有下次lu~~


2 則留言:

  1. Pinku @ Happy House (細細妹)2010年2月10日 下午1:36

    o向邊頭的店啊?  服務態度咁差架, 仲寸咀, 有冇搞錯~
    等我記住, 下次同男朋友仔都唔好去先得...

    回覆刪除
  2. 係wo~~唔記得左寫低間黑店既名tim~~
    間野叫新美姿,響羅湖一出關就到﹗其實我都去過好多次,我男朋友話之前試過有個客俾左10蚊tips,點知個服務員轉身大大聲同佢d同事講"10蚊3個人分,咁大個人先俾10蚊...." 嘩﹗我諗係人聽到都想打佢lor~~

    回覆刪除