2010年2月1日 星期一

漫遊南丫島 II


去完風車同海灘之後係時候去食野喇~~~



我地去左BB Cafe~~



我地坐左VIP 位~~~得我地張台咁高,可以望到隔離就係海~~



呢個好味ar.....




個汁好特別~~

 


 

Ribs~~

 


 

食完都黑哂喇~~

又話要學點笑wo~~假到ar....=.=

 


 


 

好開心、好滿意今日的行程

回程時有小小 "意外"

 

um~~下次要小心d~~

2 則留言:

  1. 睇完你既Lamma Island之旅..地方都幾靚.=]] 哈...我應該會參照你既recommendation.. 之後都會去下Lamma玩下. BB Cafe 全名係咩呀.? 我係open rice搵唔到呢間餐廳...... 佢既位置大概係邊.?
    [版主回覆02/05/2010 10:28:00]BB CAFE就係佢個全名....係我男朋友search ga~~一係你試下search lamma island佢個排位都幾前ga~~
    BB Cafe其實你一落船行去market果邊就會見到.....
    hv a nice trip~~

    回覆刪除
  2. http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=6965 我見到呢間咋...BB seaview restaurant... is it the same?
    [版主回覆02/08/2010 11:38:00]yes ar~~打去book 可以同佢講想坐VIP位 / 早D去食﹗

    回覆刪除