2010年2月27日 星期六

We are @ Mandarin Oriental - 頭盤篇


we will visit there again~~



放左工黎灣仔接埋我就可以出發喇~~

我地2星期前訂台,今晚都係waiting list ja~好彩最後都confirm到有位~~



好快就到喇~~~

其實我係唔鍾意食Buffet ga~~雖然我唔細食,不過如果太多款,我連一款食一啖都頂唔住ar~~


hahhahaha~~尷尬樣~~



每台都有一籃包,上面長白色果款真係好好味ga~~

點湯真係好正~~


呢個係牛油~~



沙律 1



沙律2


Justin's 頭盤~~

佢樣樣沙律都揀左d黎試~~


我就揀左一碟菜沙律~~



我的頭盤~~

隻大蝦Justin食左~個螺就一人一半



除左大蝦同螺仲有青口同埋賴尿蝦,食食下唔記得左~~~無食到ar.........



蟹腳係我最愛,食左4條~~

哈哈....不過呢張相好似影唔到d蟹腳....因為好快就俾人羅哂,不過酒店都好快就refill~~


生蠔

有幾款,不過佢無介紹,我食左2隻,Justin食左8隻,佢好味過Excelsior果d ar~~



wow~~



睇你個樣開心到.......wahahaha~~



芝士怪食左好多,我就食左2粒杏甫肉﹗



魚生 - 勁厚切



其實佢個area真係唔大,不過都滿足到我地~~



2個人分左呢d魚生~~

個甜蝦好好味...Justin一個人食左1x隻﹗我就食左5隻左右啦﹗



壽司無食ar~~


沒有留言:

張貼留言