2010年5月1日 星期六

葉問2 (Ip Man 2)


想睇返葉問1 個網誌,點知搵唔到...=.=


我到底果時幾時睇既呢!!!!???


唔理lu~~


今次我覺得精彩過上一集~~


可能故事響香港發生﹗


通常第2集都難保持水準,但估唔到仍然可以拍得不錯~~



生活迫人﹗


每個人都可能要做一些自己不願意的事﹗


但每個人都應該備受尊重﹗


尊重真的很重要~~


同任何人相處也理應如此~~


哈哈...可能加上呢排都有小小不被尊重的事發生,感覺特別深~~



甄子丹打得勁, 但我更佩服洪金寶,先不說年紀,但一位身型如此肥胖的人身手也可以如此敏捷﹗我真的很信服~~


黃曉明不過不失,想不到兒時的光頭小和尚 - 釋小龍已經變成了大龍﹗


哈哈﹗更加想不到Justin跟我一樣記得誰是釋小龍


沒有留言:

張貼留言