2010年5月30日 星期日

行街食飯睇戲

星期六先同蘇菲去左尖咀行街買野﹗之後就去返銅鑼灣搵Justin 同Eugene 仲有佢女朋友食晚飯之後睇戲~~


蘇菲響Facesss買左成千蚊野ar...........


哈哈...而我就買左支眼線筆﹗


唔知點解呢排都好想扮靚,好想買新野﹗可能返工太hea,搞到個人好難cheer up~~


裙都睇中左幾條,不過未make decision﹗


行到支力就去左食糖水﹗


<<甜蜜蜜>>果時我響尖咀返工,Peter、Jacky、Jeff 響我last day請過我食~~


哈哈...都好耐無同Peter contact喇﹗


我叫左個芒果西米撈既物體,蘇菲叫左個荔枝味的雪糕~


味道都ok,不過$35好似貴左小小﹗要知道食甜品賣相好緊要.......


行埋利時同DNA,點知落勁大雨,於是我就去左SOGO行街﹗不過一個人真係好唔想行,但Justin又未到.............=.=


落雨又離開唔到..........><


等埋Eugene 同佢女朋友之後去左風月堂食晚餐~~



因為時間太急都唔敢叫好多野﹗


大蝦菠菜意粉﹗


Justin好鍾意,我就當然鍾意隻蝦多d啦﹗



雞肉Pizza~~


哈哈...其實極細個,不過佢個皮同d料都整得唔錯~~



3文魚卷,呢個好好味ar~~我好鍾意佢點既果個汁~~


食完就趕去睇戲喇﹗


<<波斯王子>>


沒有留言:

張貼留言