2010年5月8日 星期六

約約約朋友


星期五放左工,本來要去中環見工,之後約左irene & shirley食晚飯......


個interviewer 星期二打黎叫我星期五去到附近call 佢﹗


點知我去到樓下佢同事話佢開會...=.=


話要下次玥安排過.......


唉........咩事咁ga........><


之後去左旺角﹗iwin 開始左去大陸做野,佢由深圳返黎已經差唔多7點﹗


我地本身諗住食suzuki / monster sushi~~


2間都差唔多到,iwin話佢未食過monster,我地當然陪佢試下啦﹗


點知2張台都等左成半個鐘...........><


total 等左成個鐘....=.=



食過既野唔影喇~~


第一次試天婦羅,都ok...唔係好油﹗



iwin 自創波波3文魚~~



個蟹肉蟹子我無食wo~~



沙律好多蟹子,不過青瓜出好多水ar~


個拖羅卷就唔錯~~



shirley必叫雞肉串........都ok~~


食下傾下行下買下........


同朋友一齊感覺好好﹗因為我嬲,我唔開心佢地都好樂意聽~~~


沒有留言:

張貼留言