2010年5月22日 星期六

Our 1st Bun Festival


講左3年喇,好似有一年係起唔到身,有一年就豬流感...


到今年終於都去到喇﹗Yeah~~



一早十一點就到了碼頭,但人已經很多很多~~

好彩當時都唔算太熱,排左差唔多一個鐘...=.=


正常樣~~

是日天氣好好,有雲唔會太曬..^ ^

好彩無落雨~~



1點終於都入到長洲喇~~

咁岩見到d準備前往關帝廟的巡遊人士~~



先一人食個平安包先~~

哈哈...其實唔好味﹗

 


 

霸左個好位就等等等............

其實有人sell 我地坐,不過我地個位都已經好好,所以我地無心動ar~~

 


 

大概2點3就到我地果個位置喇~~

 


 

每條街 / 地方都有自己隊伍﹗好似都有成3x隊﹗

長洲原來咁大咁多人,我地仲估佢得幾千人﹗wahahaha~~

 


其實我好鍾意呢d中國特色既物件﹗so colorful~~



廿蚊張



 

好有動感的小朋友,正在跳 "nobody"

 


 


 

呢個係雷震子 - 隔離叔叔講我地知ga~~

 


 

哈哈...海上情侶

咁即係邊位!???

 


 

好細個呀~~

真係好叻~~~

 


 

功夫小子

 


 


Justin勁鍾意呢個妹妹﹗

其實我都覺得佢好靚~~

 


 

呢隻小獅好搞笑~~

 

個小朋友響入面飲水,之後飲完扮醉...wahahahah~~

 



 

真的假不了

 

不過人太多我影唔到志雲大師~~

 


 

呢個女仔都好靚~~

 


 

大家都好努力﹗

 


 

wow~~~~

下面d男人真係好勁~~頂成2個鐘wo~~

 


 
請留意中間隻象~~

真係好Funny~~
 


 


我好鍾意下面個肥仔~~

 


 

睇到4點終於都完喇~~

細包山~~

 


 

長洲會食3日齋~~

連McDonal 都有齋包~~

 

應該係薯蓉+粟米+青豆+姑~~

味道都可以啦﹗不過都係肉肉岩我多d~~

 


 

之後我地就迫迫去關帝廟諗住影下個包山~~

好彩又搵到條無咁多人既街~~

 


 

都係影人~~

 


 

呢座就係專俾人爬既包山~~

膠包黎ga~~

 


 

好~~係時候返去喇~~

辛勞左一日﹗

 


 

咩事條龍咁長ar~~

注:當時我地已經排到中間~~

 


 

流左咁多汗,返屋企第一時間沖涼﹗

之後舒舒服服響房涼冷氣食Pizza~~
 

I like Pizza Box~~

雖然真係幾辛苦,不過我真係好鍾意呢d 咁local 既活動﹗我知道你好怕熱,更加知道你好怕人多,好怕迫,多謝你陪我﹗

沒有留言:

張貼留言