2010年5月7日 星期五

Love @ Dicken's Bar


成2個月無去Dicken's Bar喇~~


好掛住d羊扒ar~~~


是晚買左飛睇Iron man 2﹗


原本Justin想食Outback,不過其實佢只係為左個黑糖包包﹗


Dicken's Bar又平d,又好味好多﹗


於是都係食返Dicken算喇~~


我又係指定食羊扒﹗Justin就叫左個Rib Eyes~



仲有3個side dishes~~有個Fries 無影到﹗


左邊果個薯仔超好味﹗wahahahah~~


不過應該話佢無一樣野係唔好味gei~~


今次我仲想提下佢d服務,真係好好﹗個waitress見我地想睇波幫我地轉左2次位﹗又主動問我杜要唔要冰水,又prepare好成盤醬汁羅俾我地,有薄荷汁、介辣、Brown sause, 茄汁.......


呢度係一間好值得推介既酒店餐廳﹗


我地有半價, $250埋單 ~~超抵~~


沒有留言:

張貼留言