2010年5月17日 星期一

整理花園

星期日Justin踢完波返黎之後我地就幫Uncle, Auntie手整理花園~~


上幾個星期我已經幫Uncle手修剪左果棵牛油果果樹......


年年都要剪~~


上年我記得我都有幫手.........


今次就要剪側邊果d唔知咩樹~~


呢d樹都生到好高~~差唔多去到2樓﹗


剪剪下我地發現地下有隻島蛋﹗


原來樹上面有隻島巢~~



可惜我地睇唔到,搞散左人地個家﹗


Justin就叫我影低呢個咁靚既巢~~


d雀真係好叻,用d樹枝位就整到個巢﹗



由上面睇仲靚~~


好圓呀~~


雀雀對唔住呀﹗希望你安息啦﹗希望雀媽媽快d有第2個家啦﹗


沒有留言:

張貼留言