2010年5月5日 星期三

我的新電話

買左新電話都成2個星期﹗


試哂一切function之後感覺都幾好呀~~~


特別鍾意佢有大大個wallpaper,仲可以一次有3張,拉一拉就可以睇第2張....



Function都好易用﹗特別係sms,同我之前部電話好似~~


Touch screen 都感應得幾好﹗



岩岩去完Cebu,當然用影既靚相整左好多個wallpaper啦﹗


當然最緊要係我無左"電話成日無電既煩惱﹗"



講真電話相機我都唔係成日用,因為我日日都相機跟身﹗


係有時相機無咩電,自有機會用﹗


呢部都影得唔錯﹗


哈哈.....


去Cebu之前 Justin答應買俾我﹗去完之後我知佢無咩錢,我都諗住自己買俾自己﹗


點知最後都係佢俾左錢﹗


以下內容可能令人不適,要有心理準備~~


 


 


 


 


 


 


 


 


我一向都話開心既日日都係情人節、日日都係週年紀念﹗


BBB,真係好開心你咁鍚我,感覺到你好愛好愛錫我~~


無論我有咩唔開心,你都會支持我﹗


有時候,我同你意見不合,大家都鬧到火紅火綠,最後你都會怕我唔開心,主動tum返我﹗


好多謝你同我講我地係一家人,無論任何時候你都會愛鍚我﹗我真係好幸福﹗我愛你


沒有留言:

張貼留言