2010年5月4日 星期二

尋找新工作

因為好多原因我想 / 要轉工喇~~


由上星期開始搵工﹗搵左3日,已經有2份工叫我去見


第一份,HK Airline 既 Admin~~


其實我真係有興趣ga....Airline 都叫關關地我之前讀既野事﹗


同埋Admin應該係我將來想行既路~~


如果唔係都唔會俾錢讀左個Cert啦﹗


不過要去到東涌真係好遠,而我亦知道如果返左我同Justin見面既時間會小好多﹗


考慮左一陣之後都係reject左個interview~~


Justin話而家又唔係無工,要搵當然要搵份自己岩心水既~~



星期一朝早約左一間珠寶公司去見工﹗


約左10點,不過我9點已經到左附近~~


(因為要陪Justin出門口jei~~)


見面其實時間唔長,但都講左好多野,亦令到我唔想做呢份工﹗


原本做Admin & Sec 應該岩﹗


不過佢又係無benefit,又一年得7日AL, Easter, Christmas 紅日放一日要扣假,新年放早2日,不過都係要扣假﹗


我咁鍾意旅行一定做唔到呢間啦﹗


希望自己可以早日轉工成功~~


(張相用手提影ga....好似幾清wo...)


沒有留言:

張貼留言