2010年5月19日 星期三

只要身體健康就好喇~~

Justin星期一開始唔多舒服﹗


成日咳又好多tam~~


但因為星期一去左睇脊醫,無去睇到醫生~


先講佢條頸既問題先﹗


佢一向都有頸痛,今次認認真真去左照x-ray,之後再搵個脊醫專科醫生去睇﹗


發現生左3粒骨刺,同埋頸椎唔多直~~


好彩醫生話去10次可以好得返,之後多d游水可以減輕病情﹗


佢真係太俾心機做野喇~~


做野果陣咩都唔記得,連行都唔行開﹗


試問連續咁多個鐘keep住個姿勢點會無問題呀~~


希望今次真係可以解決到呢個問題啦﹗



星期二朝早起身,佢話勁暈﹗


又咳得厲害左,成晚訓都出冷汗...=.=


都係唔返工陪佢睇醫生好d﹗


我地訓到12點就去睇醫生﹗醫生話佢感冒﹗但點解無發燒既!!!???


之後我地就去左飲茶,食左藥返屋企抖左一陣,煲左個粥﹗


都幾好味ga.....


有瑤柱、粟米、柴魚同蟹柳﹗


食完佢話好返好多喇﹗


佢仲話如果無我照顧可以暈左都無人知,失救死左wo~~


正一傻瓜~~


希望快d無咳、無暈,健健康康咁返工﹗



前一晚我見佢咳,於是請教媽咪燉左個川貝豬月展湯﹗


味道就苦苦地﹗佢飲左2大碗~~


雖然功效好似無咩,不過我終於可以響佢屋企煲到個正常既湯喇﹗Yeah~~


沒有留言:

張貼留言