2010年5月29日 星期六

奇怪的髮型師

距離上次電負離子已經5個月了﹗係時間再整喇~~


Justin又想整﹗自從上次我同佢一齊去完觀塘整之後﹗


佢覺得我介紹果個髮型師都幾有心機﹗


於是星期四食Lunch時我打左電話去Book星期六整~~


我一開口已經問佢幾點會方便﹗


佢話11點﹗(不過對於我地呢d夜訓又晏起身既人當然太過早啦﹗)


最後我都confirm佢 11:30~~


佢叫我再補個sms,有個record﹗


我就send 左: " Hi, this is Cherry. I would like to confirm the booking for this Sat around 1130"


因為唔知中文打咩好﹗通常confirm 野都係打英文~~


之後放工佢就打黎﹗


佢話睇唔明個sms,只係明HI 同BOOKING~~


要查字典~~


我明可能佢好細個就出黎做野﹗唔識睇唔怪佢~~


不過講講下,越講越過份﹗


佢話下次叫我Send 日文﹗又話1130 係中文應該全部都打英文,又話我係大學生﹗


我答佢我真係讀過大學~~


如果你唔明,你可以叫我解釋,唔係打黎串lor~~~


之前都試過send 英文,咩事今次勁怪~~


所以我地又轉左第2間﹗呢間Justin以前整開﹗



哈哈...因為無咩信心,於是only整左個陰~~


而Justin都有電ar...不過效果唔太明顯~~


我電陰都幾平, $250仲要我話整邊d佢就幫我整﹗


整得都ok~~仲好快手,個半至2個鐘已經整好喇~~



直就好直,不過我覺得貼左小小﹗


要過多個零星期先會好睇d~~


碗南瓜蝦肉湯好好飲ar~~



傻仔樣﹗


哈哈.....


是晚晚餐@新都城I THAI﹗


2人套餐包括湯~~



串燒﹗凍左~~


一般好味﹗


雞亦OK~~



巴東牛肉﹗


都幾香ga~~我唔食牛都食左2件﹗



甜咖哩煙鴨胸~~


呢個好好食﹗不過spicy左小小﹗


撈飯好好味ar~~


不過2碟都係咖哩味....=.=



Justin襯我去左toilet 幫我叫左飲品....


哈哈....識得叫青檸soda﹗真知我心﹗


LOVE YOU~~


相機無電,估唔到電話d相咁...紅...><


PS: 我有send 返sms 俾之前個髮型師cancel booking,不過我今次都係send 英文﹗我都覺得自己好衰~~


沒有留言:

張貼留言