2010年6月12日 星期六

世界盃 2010

追返上星期尾d blog先~~


星期五世界盃終於都開鑼喇~~


Justin係一個超級足球迷,唔單止鍾意睇,仲鍾意踢﹗



是晚我地仲買左個蛋糕慶祝呢件盛事~~


哈哈,係咪好白痴ga!!!???



呢個係聖安娜新中既香蕉朱古力蛋糕~~


其實同55度 / 75度果個好似﹗係多左d蕉響中間﹗



唔係講笑真係好多蕉....=.=


蕉都係新鮮食好味﹗加左落蛋糕....麻麻啦﹗



是晚因為要趕返屋企,我地買左小小送就返去喇~~


2送一湯﹗好味好好味~~



又響通少度偷師學左呢個蒸豆腐~~


其實好簡單,又好味﹗加小小魚肉同埋蒜蓉豆鼓醬,隔水蒸10分鐘~~


不過可能我自己片到d豆腐太薄勁易散呀~~



蒸完仲有超多水....=.=


到底點先可以解決呢個問題呢....!!???


anyway 都好好味~~



牛肉炒青椒絲鮮百合~~


我好鍾意食鮮百合ga,Justin就第一次食﹗


照足媽咪話最last先落炒一陣就得﹗


真係好新鮮呀......


本地鮮牛肉我食左一塊ja~~



魚肉瑤柱冬瓜粒湯~~


瑤柱應該係靚野,煲左一陣個味好香~~


呢個湯清清地,又好味﹗下次可以再整~~



我地無睇到個開幕,只係睇左第一場比賽﹗


平時睇now 的高清,今次要睇有線高清,感覺now清好多﹗


不過有線個super slow motion 都幾得意~~~


哈哈﹗完全睇到果個人既面部表情﹗



麥大少對住個大大投影機,食住巴拿馬火腿、魷魚乾、薯片、蛋糕,飲住可樂咁睇波~~


真係嘆到呢............


不過日日係咁...........我都擔心佢健康呀﹗


so far 睇左一個星期喇﹗感覺好似無英超咁好睇~~


但有某d球員真係好出色﹗


希望之後比賽會更精彩~~


我仍然會支持有4名車路士球員(林柏特、泰利、A Cole、Joe Cole) 的英格蘭﹗


加油呀~~


沒有留言:

張貼留言