2010年6月2日 星期三

驚動了愛情 (Remember Me)


我係因為個男主角而想睇呢套戲﹗講真開頭真係有d悶~~


仲心諗: "死喇~~一定俾Justin話我做咩帶佢睇d咁既戲~~"


點知睇睇下又ok~ending 仲有出色﹗


我好鍾意女主角第一次同男主角約會時,話想食甜品先,再食主菜~~


佢話如果食食下主菜有殞石撞擊餐廳咁佢咪食唔到自己最想食既甜品lor........


雖然聽落好奇怪,計機會率又真係好微,不過唔排除呢個可能性~~


一切都因為佢11歲那年媽媽被槍殺了,令佢明白世事無常、及時行樂、想做就做﹗



而男主角誤會爸爸心中只有工作,迫死了哥哥,而關係很差﹗


慢慢佢發現原來爸爸跟他一樣,也為哥哥的事感到難過、自責~~


可能在過程中爸爸改變了﹗



很喜歡他們很愛很愛對方的表現~~


故事其實反影了不小人的生活﹗


因工作而忘了一切,因愛情而忘了家人﹗



可以說 "我愛你" 其實真的很幸福﹗


但中國人就是怕老土,怕尷尬~~


而我選擇了對屋企人好,鍚佢地多d,定期同佢地去玩﹗


曾經有一年,我爸爸心臟有事,媽媽身體也有毛病需要做手術~~


在手術室門外等候的感覺很可怕,日日都去醫院感覺很差﹗


那時我便同自己講如果佢地無事我要對佢地好好~~


我害怕失去了他們,之後回想起,原來我無咩同佢地一齊既記憶﹗


我怕自己後悔.........沒有好好對待他們﹗


以前我覺得細佬唔多理屋企,爸爸、媽咪有時都幾煩﹗但經過這些事我知道一家人的重要性,比我自己的生命更重要﹗


更何況佢地煩都係為我地好﹗


哈哈...所以呢套戲的主題我一早便知道了、明白了................


爸爸、媽咪~~I LOVE YOU~~



細佬你都要好好愛錫佢地ar~~


沒有留言:

張貼留言