2010年6月9日 星期三

Interview @ HKU

今次轉工都感覺唔容易﹗


都SEND 左好多RESUME出去,不過叫我去見既工都唔算多﹗


計埋我reject左既、約左時間但係改左之後無左件事既、真係去見既加加埋埋只有6-7份


其實我應該積極d~~


我reject既其中一份我覺得係岩我ga,不過太遠............


改左時間既無call back我應該自己call人地,要話俾人知我真係想做呢份工........


可能而家自己有份工做住,又唔太急~~


真係想搵到岩先走~~


反正到contract 完都仲有成半年﹗


星期二果日我去左HKU interview~~


呢份工講真都唔錯,其實同我而家做既野都類同,係為大學轉四年制做準備~~


不過interview全程用英文﹗


加上開始時有小小緊張﹗


感覺自己都唔係in得幾好~~


仲有唔知其他人點,所以我都唔去諗lu~~


不過我都想記低佢問過我既野﹗


佢先叫我講下TDC同埋而家份工係做咩,有無負責整Guideline、organise meeting, function~~


excel, html, photoshop 識唔識~~


鍾意paper work定係對人..........


將來想有咩發展( 呢個好難答wo...可唔可以話想生仔,照顧好家庭!!!????)


都有問d general 野,點解讀tourism唔做torism既工,ot 果d介唔介意ar,做咩唔做而家份工~~


any plan for further study~~


大家傾傾下都好似傾計咁唔再緊張lu~~


下次都要平常心﹗


我覺得佢個post 都match到我而家做既野,不過佢深入好多﹗


難好多,可能辛苦好多~~


不過如果HKU 唔成功,我應該會stop搵工一排,因為全年最忙既日子到喇~~


我都唔想我阿head對住一個新人﹗


而家我都可以叫做幫得佢手﹗哈哈..........


雖然而家份工有好多野我唔鍾意,不過我阿head係一個好人﹗


可以過埋8月中,無咁忙開始搵工,去埋上海就轉到新工咁就正喇~~


哈哈...我仍然相信我自己會搵到份好工﹗


2 則留言:

  1. E~ o你E家做緊咩嫁?
    我見你之前讀PART TIME DEGREE
    SORRY 好多野問...因為我都想讀DEGREE 但唔知點做~
    [版主回覆07/29/2010 17:37:00]而家做緊政府contract既工呀﹗個part time degree讀完都有2年喇~~
    我係讀返之前自己HD 既聯系大學top up degree~~你可以去d院校了解下,不過最緊要知道自己鍾意咩~~

    回覆刪除
  2. 哦~~ 謝謝你既回覆^^
    其實我自己都唔係好知想讀既野岩唔岩..
    我想讀有關點去銷售管理等等既野...
    但係自己又放左書包好多年......
    我23YRS 啦....  想去報BUSINESS STUDY.. 但大多間U 都好似有HIGH DIP OR DEGREE... 真係唔知點CHOOSE
    問題我比例內向唔知自己得唔得~
     
    if you don't mind add my msn :   monique-1986@hotmail.com

    回覆刪除