2010年6月10日 星期四

平凡的約會

大部分的星期三Justin都會放工陪我﹗


有時會一齊返屋企整晚餐~~


有時會行下街、睇下戲~


呢個星期我就陪左佢去睇脊醫之後去左食壽司


唔知做咩呢排都唔想食呢d凍野﹗所以都好耐無食喇~~


同埋一定會叫個湯~~



今次仲食左冷面,樣子都幾討好﹗


可惜味道就................好難食呀...............


d面又一pat pat,個汁好似水咁咩味都無~~


TOO BAD



呢個係唔知咩牛奶湯~~


都ok好飲﹗不過隔左一陣就凍哂﹗



波波唔太新鮮都係食返金水吧啦﹗


金龍卷就ok~~



當我見到個板長蝦唔知點解突然好掛住


哈哈.....蝦真係我食過最好味的﹗


呢個已經係珍寶帶子.....!!!???唔好玩啦﹗都無金水 / Monster 一半咁大﹗


雖然味道ok,不過真係唔抵﹗


3文魚腩超肥,Justin話唔多鍾意,不過我覺得唔錯﹗


第一次坐bar 台,食食下d師傅放d壽司落個碟度好搞笑~~


anyway,是晚心情好好~~好開心~~~


珍惜眼前人~~


沒有留言:

張貼留言