2010年6月6日 星期日

西高嶺

上星期六我約左2個朋友去踩單車 = 西高嶺~~


(唔知點解宇珊send返d相俾我果時個unzip file 既名居然係西高嶺....


哈哈....好得意~~


可能有成2年無踩喇~~


印象中同Justin一齊之後同佢踩過一次﹗



是日天氣好好,好舒服呀~~~


唔曬又無落雨~~



我地一點由大圍出發~~


踩下抖下~~



踩到科學園食個tea先~~


宇珊話佢個面好難食~~



我個薯條都ok ga~~係杯野差d~~



休息左差唔多一個鐘,我地影左陣相~~









心心相印~~




沙田到大埔段路又闊又開揚好正ar~~



7點返到大圍喇~~

 


 

之後去左新城市食博多拉面~~

 


 

仲食埋雪糕~~

好開心好滿足ar~~

 


 

星期日就同左阿風行街買野,買左千幾蚊.....wahahaha~~不過都好開心

沒有留言:

張貼留言