2010年6月2日 星期三

豚組

上年響世貿中心食左Tonkichi Tonkatsu Seafood,星期二放左工又去試另一間呢種類型的炸物店﹗


印象中好似上年果間好d~~



1人1 set 有前菜、湯、白飯當然有炸物同埋菜絲啦﹗



3文魚刺身送既~~味道都唔錯﹗


(星期一至四用citi bank 信用card埋單就會有得送)



開餐之前當然要磨磨磨先啦﹗


同日本仲有Don吉一樣ga~~



Justin每一次都磨到好粉,唔知點解我整唔到咁靚,所以我襯佢去左toilet果時換左﹗


wahahahahaha~~佢又要磨多次﹗



之後淋上大支果樽醬黎點豬扒食~~


細果2支左手邊係柚子味、右手邊係芥辣味﹗我2隻都鍾意ar~~



我揀左個自選餐,可以試3款唔同,左手邊果2件係芝士雞肉卷,右手邊係炸蝦,後面果塊係赤豚肉﹗


哈哈..食果時我唔記得左個卷係雞肉,點錯左個沙律醬,食唔到芝士味,Justin就話件雞好滑,同埋無Don吉咁油~~


個蝦就好細..一般


反而幾鍾意塊赤豚肉,好軟身,唔乾~~不過講真都幾多肥膏~~



Justin's 芝士豚肉定食


哈哈...睇唔到塊豬扒tim~~



豬扒中間夾住一層厚芝士,我覺得都幾好味﹗幾特別~~


d肉都仲有汁,唔乾,呢樣真係good~~


不過食2件已經飽飽,2個人2個set太多了﹗


同埋太油始終都唔太好,小食為妙~~


< >


沒有留言:

張貼留言