2010年6月6日 星期日

Hit the Road Cafe

原本想追返星期六去踩單車既Blog,不過仲未有相~~


所以寫返Hit the Road cafe先啦﹗



Sammi 與流醬中的心太軟~~


Happy Birthday ar~~WE LOVE YOU~~



iwin 佢地未到響門口影左陣相~~



間Cafe 門口已經整得好靚~~睇得出個老闆好有心...........



連lift 都整得靚過人~~



入面唔算好大,可能坐到40人左右,我地被安排到大波點梳化~~


是晚影得最多相係Sammi手上的"南瓜頭".....



Sammi's 指甲


雖然好Crazy,不過我好鍾意ar~~~


影影下都8點半喇,勁肚餓唯有偷步叫野食先..........


Shirley真係可以收好晏ga~~



呢個湯好濃,好好味~~~


好香磨姑味~~



蜜汁燒雞配唔知咩米﹗


上面塊雞好好味﹗不過呢d米食左好似食空氣,響呢度都係食意粉好......=.=


或者我地唔識欣賞~~



因為d菜菜我揀左個Ribs~~


菜個汁係甜甜地,好味﹗


連薯條都有返咁上下水準~~真係唔錯﹗


不過個Ribs就差小小,太乾.....


野食都大碟ga~~


我地一人叫左一杯特別Drinks~~


我果杯Finland Carnival(左),係士多碑利、Banana 沙冰


Sammi's 係Lazy Aloha(中),係西瓜同唔知咩沙冰.......


其實飲品都算不錯,不過我果杯太多Banana味~~



蘇菲果杯係American Class~~


唔知好唔好飲呢,不過個樣都幾ok~~



Duck Breast 都好味~~


我諗Justin一定會好鍾意呢個菜~~



Shirley"s 手信From 韓國~~



哈哈...係shirley話佢唔影~



甜品我地叫左2個,一個心太軟,一個唔知咩chesse cake~~


個心太軟都ok,不過chesse cake就一般﹗食唔出咩味~~



一樣樣ga.......=.=



坐坐坐,食食食,影影影~~~


開開心心坐左3個幾鐘.....哈哈哈哈哈...............


唔知點解我真係好鏜意同你地一齊~~


3 則留言:

  1. 想問一問你地打邊個電話去book位ga...我上openrice搵個個tel..尋日蚱下午3時打到晚上11點幾都無人接tel...謝~~
    [版主回覆06/15/2010 11:48:00]28829522 不過佢成3點幾先開門,可能要晏d先打到有人聽~~

    回覆刪除
  2. 我有fd上網search到佢地mon off ga...傻左tim ar...尋日一直係度打電話都唸唔到人地有機會off.....不過都謝謝你呀...
    [版主回覆06/15/2010 11:58:00]哈哈...唔緊要...今日再打會有人聽~~

    回覆刪除
  3. 我會呀...個環境好吸引呀....睇埋你個blog都值得去試下....hahaha...
    [版主回覆06/15/2010 12:23:00]哈哈...係呀~~環境都幾舒服~~食物都幾好﹗試得過~~

    回覆刪除