2010年6月3日 星期四

麥家的工人

我想打一遍關於Justin個工人既blog好耐喇~~


一齊既3年幾入面,我不定時都有去Justin屋企整野食﹗


對得越耐就越知道工人既奇怪野﹗


Justin 話 Carmen 已經響佢度做左2x年野,但佢d晚餐真係.........


有一日Uncle食食下,話可能住監食既野仲好味d.......=.=


咁講公平小小,Carmen d 西餐都煮得唔錯﹗


可惜Uncle係唔食西餐嫁~~


2x年Keep住咁既水平真係勁ar~~


我有好多醜怪野都俾Carmen見過,試過有一次好樣衰,估唔到佢寫張note俾我...=.=


我開頭以為有工人一定好乾淨.....


但係Justin間房幾時都係有好多塵ga...


以前會羅Carmen 洗左既碗即用,但之後發現原來有時仲有d積響上面.....


OMG


自此我就次次用都會搵水過一過﹗


其實開頭幾次整野食,搞到個Kitchen 亂哂,都唔多好意思,不過Justin唔俾我清潔、洗碗,佢話應該俾Carmen做﹗


不過我地有時放工之後cooking完已經好夜,Carmen 已經走左﹗


(PS: Carmen唔係同Uncle佢地一齊住ga﹗)


星期日Carmen放假既,通常星期一佢會好多


有一日,佢同我講 " Cherry after every sunday, the sink is very massy, you should learn to clean up and your grown up....."


哈哈,我英文唔多好,上面係我聽到大概既意思﹗


Justin聽到好嬲,即刻同Uncle講,哈哈......


不過Uncle話都咁多年,同埋佢係男人唔方便開口話個工人...=.=


可能就係咁Carmen先咁有power同埋懶﹗


所以我決定第2時就算請我都唔會請返Carmen果個國家既同胞﹗


因為去佢個國家都已經suffer好多..............


可能第2個國家都係咁,所以都係靠自己吧啦﹗


沒有留言:

張貼留言