2010年6月30日 星期三

約會阿輝 & Polly @ Outback steak house


(好like呢張相~~~)


呢排我都好大懵,星期六睇完醫生日日都要食藥同搽藥膏,但就成日唔記得帶﹗


激到Justin死死下~~


星期一原本想返屋企食,不過因為漏左支藥膏響Justin屋企於是又要跟佢返屋企﹗


佢都好唔小心,整損左條頸﹗


心痛死我喇~~


到星期二晚我原本約左Emily、Helen 同Prudence........


但我唔鬼記得,於是阿輝約我果時又話左OK..............=.=


但其實心入面自己係好想返屋企食飯ga..........


唉......救命~~~


唔理啦,都約實左阿輝,連睇戲既戲飛都買埋﹗於是就失約左Prudence佢地喇~~



放左工就去左食outback~~


哈哈....知你最掛住個包包喇~~~



個芝士薯條好好味呀﹗



meat lover~~


Justin至愛~~


真係好大件........=.=

呢d真係要幾個人去先好食.....


仲叫左羊扒~~



套戲好好笑..........waahahahaha~~~


睇完戲仲響timesquare影左陣相~~


細粒BBB~~



真係好鍾意呢個背景呀~~



=.=


3眼仔唔再講野喇.....!!!!



好得意呀.........><



我好肥呀~~



哈哈哈哈哈哈~~~笑死人咩~~~


2個都係傻ga~~




按摩中......一定好舒服~~唔好嘈醒佢呀~~

阿輝唔好笑啦﹗


沒有留言:

張貼留言