2010年6月17日 星期四

宇珊你要加油呀~~


端午節當日我同宇珊去左銅鑼灣﹗


呢個星期佢都好唔開心~~


被人欺騙、背叛的感覺一定好差,我明白你需要時間重新振作~~


現時我唯一可以做既就係陪你多小小﹗


我地先去麻布茶房食左個tea~~



食左個好濃湯底既蕃茄拉面~~


都幾好味ga~~不過服務就差小小,叫佢地遲d先黎甜品,點知未上面已經黎左...=.=


玩野咩.....><


個雪糕都幾靚ga~~味道都唔錯﹗我都幾鍾意呢d日式甜品﹗


(PS: 影唔到個綠茶雪糕)



之後就過去Times 影相~~


嘩,好大個巴斯呀..............



搵唔搵到宇珊呀!!!???



仲有好多好多 3 眼仔﹗雖然我唔多likey 佢地,因為佢地好煩﹗


不過見到咁多都覺得好可愛呀~~~



最搞笑係佢地會出聲,同埋可以移動嫁.........


哈哈哈哈哈哈哈.............



是日影左好多相都好鍾意﹗


見到你笑我就開心喇~~



上到一樓,原來安仔間房入面仲有好多野睇﹗


好似上次Micky Mouse exhibition咁呀~~


我最愛Woody~~



仲有好多佢地d figures~~


好靚呀~~



薯蛋頭﹗



好鍾意呢張相呀~~


個背景好靚﹗



有好多佢地d back drop 任影~~



仲有好多改裝3眼仔~~


哈哈~好得意~~



可惜影影下相機無電﹗


下次再去過先~~


之後我地去左食壽司,今次我又揀﹗


食到蝦好開心呀~~


希望宇宇你快d無事﹗開心返﹗


沒有留言:

張貼留言