2010年6月16日 星期三

約會女朋友Ada


都成大半年無見女朋友仔喇~~


點解我會叫佢做我女朋友!!???哈哈.....都好耐歷史lu~~



最衰唔記得帶相機啦,電話又影得差,我又手震....=.=


是晚揀左和民﹗


呢個串燒我揀左salt 燒﹗都幾好味嫁﹗


不過乾身左小小﹗



叫左個日式海鮮鍋~~


呢個一般啦﹗



海漫卷~~


個汁幾好味,不過可能我地攤得太耐先食,個炸物軟身哂....=.=



仲有韓式石頭飯同埋豚肉卷﹗


個石頭飯普普通通啦﹗唔係特別好味,但又唔難食


個豚肉卷我就好鍾意﹗


哈哈...可能熱辣辣~~


唔知點解次次同女朋友一齊都會食好多野,不過今次都叫多左,食唔哂﹗


食食食、傾傾傾.........


時間真係過得好快~~


感覺同佢一齊好舒服,好開心﹗


買左對鞋同支base ,我就返Justin屋企睇波喇~~


哈哈.....好充實呀﹗


沒有留言:

張貼留言