2010年6月20日 星期日

通天奇兵 (The A Team)

呢排咩都世界盃,好彩仲有星期六日可以出街玩陣,響七點半前返到屋企都ok~~


星期六晏晝Justin陪完婆婆、媽咪拜公公之後我地去左觀塘睇戲﹗


Justin同我講婆婆見到公公個靈位仲係會忍唔住喊...........


已經五年喇﹗


果一下我好感動,雖然我唔知道公公同婆婆既故事,不過我覺得公公好幸福,仲有一個人響世上係咁記掛住自己~~


Justin問我如果有一日佢死左,我會點﹗


唔.............................唔諗~~


哈哈,好喇﹗講返套戲先﹗



先要多謝kenny幫我買飛(用staff價) 仲請我地食爆谷﹗


哈哈.........save左唔小﹗


睇個片頭都知呢套戲搞笑~~


不過中間都幾多野睇,陰謀啦,爆破啦,智慧啦﹗


好認同其他人話人物性格好鮮明,而正正因為咁鮮明,所以好搞笑~~



故事先要說明點解會有呢team人﹗


之後八年後既一個任務,如何令到佢地被人屈到坐監~~



再講佢地點幫自己洗脫罪名﹗


故事其實好簡單,不過真係拍得幾精彩同搞笑~~


不過最last 一幕真係太誇張喇....=.=


我地2個都嚇到呆左﹗



同埋我唔太搞得清楚邊個同邊個係佢敵人﹗邊個做左d咩.......=.=


到底點先可以改善我認外國人樣!!!!????


anyway呢套戲都幾值得睇﹗


睇完戲佢陪我行左一陣,又買左件新衫呀﹗差一點又買左條長裙﹗


佢要趕返屋企睇波喇~~


而我就要星期日一早陪屋企人去中山摘荔枝﹗


沒有留言:

張貼留言