2010年6月21日 星期一

父親節去中山摘荔枝


爸爸是荔枝發燒友,見而家好多摘荔枝團於是報左名~~

塞車加上要等埋其他團友,去到第一個景點已經11點﹗


 


細佬要做野唔可以去﹗一家3口都好開心呀﹗

不過下次唔該都抽點時間~~

 

余安人家 - 坐船

 


 

天氣雖然唔算好好,不過無落雨已經夠lu~~

唔係太曬仲正啦﹗ ^ ^

 


 


參觀左30 分鐘左右就走喇~~

 


 


第2站: 農藝坊

爸爸好有興趣wo~~

 


 

其實都無咩野睇...=.=

 


 


睇人玩蛇~~~

 


我地買左支蛇油膏同埋6支蛇毒油~~

媽咪話佢對手成日都凍,果個人話蛇毒油可以舒根活絡﹗俾左d媽咪試,媽咪話好似真係work~~又唔係多錢,買黎試下lor~~

 


 


點半先食飯﹗

一湯七送,再一人一乳鴿~~好味~~


 


第3站: 蒙古村

 


 



inside 蒙古包~~

 

有個人唱左陣歌~~

其實都唔係好知發生咩事,之後又sell野,不過今次我地唔多岩,牛奶茶同埋牛初乳片....

 


 


終於都到是日最期待活動: 摘荔枝

不過呢度好臭ga...=.=

 


 


爸爸就掛住食~~

完全唔理我....=.=

 


好似我細個果時屋企個果園咁~~

好多果樹~~

 


 

成隻monkey咁呀....whaahahahhahahaha~~笑死我﹗

 


不過食左一陣就要走喇﹗我應該食唔夠10粒﹗


返到香港已經9點﹗我真係支力到死死下.....

叫埋細去左Hollywaood食Ant One~~


 


返到香港已經9點﹗我真係支力到死死下.....

叫埋細去左Hollywaood食Ant One~~

 


其實4個人食個2 人餐都夠喇~~

有沙律、雞、白汁意粉、茄汁長通粉、雪糕同野飲~~

我地另外叫多左個咖哩羊架~~

 


 

已經好飽喇~~

希望今日佢地玩得開心啦﹗

一邊食飯一邊聽到出面既人wee 嘩鬼叫,原來睇緊波,咁多人睇感覺都幾好wo~~好彩麥大少屋企都唔差﹗哈哈....Projector+高清,唔錯唔錯~~

晨早6:00起身,玩到10:30先返到屋企﹗

正式虛脫之旅,不過爸爸同媽咪開心就得喇~~


下次去邊好呢!!!???


沒有留言:

張貼留言