2013年3月1日 星期五

AH Album




 

上面2張相,唔知你分唔分到邊張係執左邊張未執?

答案會最後先公佈,不過醒目既你應該已經估到﹗

自從1月中睇左第2次執相之後呢個半月真係好集中咁去睇執相,排版~~~

但真係好令人嘔血,我地上左去AH Office 都2-3次,只係希望出黎效果OK﹗

草地加天,主教山執色,JC 氣球唔夾色,西裝唔岩色,有D位佢真係好唔細心,好多低級錯誤~~

我明影相角度唔同會影響D 衫出黎既色,不過無理由Building 會唔同色,套西裝明明係深藍色變左唔知咩色...........@@

有時真係身心疲累,有時我真係懷疑個執相係有小小色盲,請寬恕我,因為我真係好嬲,好失望~~

唔明點解上面張相可以SEND 俾個客!!!??

雖然佢某D相執得幾好,不過而家真係一日未收到相簿都唔知D 相出黎咩效果,好擔心﹗





執好左D相之後就排版喇,唉,呢D唔係我想要既野~~


雖然2本相簿排唔哂70張相,我寧願靚,都唔要檔房~~


唔好玩我啦~~~

咁都俾得個客..........

響嘔血之中好彩都有D排得唔錯~~


因為信佢唔過,我自己同PS 排左幾個SAMPLE 俾佢,我要求好簡單,整齊,邊位一致小小~~


2張就咁排,SIMPLE ELEGANT~~

我其實唔燧讀DESIGN ,不過當你發現有D 人講極都唔明,你就真係好想落手落腳整個SAMPLE 俾佢,算啦﹗

成件事總算告一段落,雖然中間冑好多嘔血野﹗

30% 因為佢地影好多重複,揀相好辛苦,60% 執相,真係可以執到好恐怖,連我一個外行人都接受唔到,10% 排版~~

加油到再執個Backdrop~~

1 則留言:

  1. 我無意中見到你個BLOG, 我都係其中一個苦主...我問題不止執相, 就連影相都唔得..
    詳情可到我個BLOG
    http://wow.esdlife.com/space.php?uid=36019&do=blog&id=156851
    [版主回覆08/06/2013 14:41:05]我一個完全唔識攝影既人都覺得有問題,你睇到既問題一定比我多好多,唉,只怪自己Join 之前無睇清楚.....@@

    回覆刪除